Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Ace On Line och Nordic Ace är samma företag!!

Av Yamilé Andreasson - 25 februari 2011 10:31

 


Ett litet snabbt inlägg gällande Ace On Line.  De är samma företag som Nordic Ace så var försiktiga ni som får samtal av någon av dessa då de är en och samma människor som ligger bakom.


Har lagt in Ace on Line samt Nordic Ace under länkar, där kan ni se med klarhet att de är samma företag. Sidorna är ganska snarlika och de som jobbar, ja det är så gått som samma personer.


Lycka till alla ni som råkar ut för dem och glöm inte att ni gärna får kontakta mig om ni behöver svar på era frågor, så delar jag med mig av min erfarenhet med dem.

 
 
Maria Broström

Maria Broström

17 mars 2011 19:13

Hej!
Jag har sedan ett par månader tillbaka "jobbat" med Nordic Ace och trott att det var ett seriöst företag. I dag fick jag hem faktura för ett helt år, trots att jag skulle betala kvartalsvis. Och detta för 899:- + moms/månad istället för 799:- + moms.

Först nu googlar jag och jag kan inte förstå hur jag kan ha varit så sanslöst puckad. Ska ringa dem i morgon, men antar att det är lönlöst.

Vad har du för erfarenheter, vad ska jag göra?

http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Yamilé Andreasson

17 mars 2011 20:26

Hej!

Ja, som du nog läst i bloggen har jag en del erfarenhet bakom allt detta. Jag är numera fri från dem helt efter överrenskommelse vi gjort. Jag stämmer dem inte och de lämnar mig ifred.

Mitt råd som jag ger alla rä att ta kontakt med dem, säga upp avtalet, spara alla mail och fakturor, kontakta i bästa fall en jurist som hjälper dig med allt kring detta och slåss till det sista för att få hävt avtalet.

vill du ha mer info är du välkommen att ringa mig. Lycka till!

 
Ingen bild

Angela

17 mars 2011 22:29

Hej,

Läste just att du hade gjort en överenskommelse med Nordic Ace, men du kanske ändå vill anmäla...? Du kanske kan vara anonym...? Jag förstår om du inte vill eftersom du har lyckats ta dig ur... Saken är den att jag har kontakt med jurist och journalist och fler som blivit "drabbade". (Jag är själv en av dem, som du kanske förstår)
Jag vill strida mot detta företag, men kan inte göra det själv. Jag söker efter fler som kan vara med och vittna/anmäla dem. Om du kan ställa upp med din historia så skulle det hjälpa väldigt mycket.

Jag är ute efter att få soning, inte bara för mig utan för alla andra hundratals, tusentals som dem har lurat. Det är därför som jag väljer att strida, jag kommer troligtvis hamna i Tingsrätten... Och det är dit som Juristjouren vill ha mig, för det är enda sättet att få upp ögonen på politiker etc så att de fattar att detta inte kan fortgå...

Om du vill hjälpa till att bidra så skulle jag bli oerhört tacksam! :)

Jag är glad för din skull att du tog dig ur detta!

Du kan maila mig här: antibluff@live.se

Varma hälsningar
Angela

 
Ingen bild

VS

27 juni 2011 10:32

http://acefakta.com/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yamilé Andreasson - 25 september 2013 12:42

Följ mig på ny blogg på nedan adress:   http://narjagserdig.wordpress.com   Glöm inte bokmässan som startar i Göteborg den 26 september. Jag finns på plats på IDUS förlag monter fredag den 27:e september 2013, kl 9.00-12.00. Signering av ...

Av Yamilé Andreasson - 20 maj 2013 09:45

Blivit en hel del intervjuer och nu kommer första. ;) Här kan ni lyssna till en del av intervjun som gjordes förra veckan och en längre version kommer senare idag.   http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=5539070 ...

Av Yamilé Andreasson - 18 maj 2013 20:13

Så var det äntligen dags att förberedda sig och hojta till att den 25:e maj 2013 så är det dags för mig, Yamilé Andreasson, att signera i butik min debutroman - När jag ser dig. =) Så himla kul!  Ser verkligen fram emot det. Hittills har det gåt...

Av Yamilé Andreasson - 11 maj 2013 21:38

Härlig känsla när man håller sig egna bok i handen. :) Det har snart gått en vecka sen den kom ut och i den vevan har jag hunnit skicka iväg flera signerade böcker och även fått uppleva boken i flera butiker i kretsarna. Känslan är obeskrivligt under...

Av Yamilé Andreasson - 27 april 2013 10:53

Var längesen jag skrev i min blogg. Haft så mycket annat för mig att just skriva i den inte varit det som varit viktigast. Men nu känns det som att det är på sin plats att skriva lite.   En av de saker som är mest roligt att berätta just nu är at...

Ovido - Quiz & Flashcards