Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

När jag ser dig...

Av Yamilé Andreasson - 11 maj 2013 21:38

Härlig känsla när man håller sig egna bok i handen. :) Det har snart gått en vecka sen den kom ut och i den vevan har jag hunnit skicka iväg flera signerade böcker och även fått uppleva boken i flera butiker i kretsarna. Känslan är obeskrivligt underbar!


Till er som vill följa allt kring min debutroma "När jag ser dig" så tipsar jag att kika in på bokens blogg:

http://narjagserdig.wordpress.com


Den 25 maj så kommer jag befinna mig i Bokia i Varberg från kl 11.00 för att signera min debutroman inför morsdag! Så har ni inte redan beställt boken så passa på att ta er dit ;)


Ha det så gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yamilé Andreasson - 25 september 2013 12:42

Följ mig på ny blogg på nedan adress:   http://narjagserdig.wordpress.com   Glöm inte bokmässan som startar i Göteborg den 26 september. Jag finns på plats på IDUS förlag monter fredag den 27:e september 2013, kl 9.00-12.00. Signering av ...

Av Yamilé Andreasson - 20 maj 2013 09:45

Blivit en hel del intervjuer och nu kommer första. ;) Här kan ni lyssna till en del av intervjun som gjordes förra veckan och en längre version kommer senare idag.   http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=5539070 ...

Av Yamilé Andreasson - 18 maj 2013 20:13

Så var det äntligen dags att förberedda sig och hojta till att den 25:e maj 2013 så är det dags för mig, Yamilé Andreasson, att signera i butik min debutroman - När jag ser dig. =) Så himla kul!  Ser verkligen fram emot det. Hittills har det gåt...

Av Yamilé Andreasson - 27 april 2013 10:53

Var längesen jag skrev i min blogg. Haft så mycket annat för mig att just skriva i den inte varit det som varit viktigast. Men nu känns det som att det är på sin plats att skriva lite.   En av de saker som är mest roligt att berätta just nu är at...

Av Yamilé Andreasson - 27 juni 2011 08:37

The Devil of the Swedish Market anfaller En grupp företag har gått samman för att driva fallet mot ACE Online AB. Den 20 juni 2011 tidningen METRO (sida 14) publicerade artikeln ”De vill stoppa blufföretag”. Tre personer som företräd gr...

Ovido - Quiz & Flashcards