Alla inlägg under mars 2011

Av Yamilé Andreasson - 22 mars 2011 12:22

Ja, som alla vet så är ju Ace On Line ett blufföretag som är samma som går under namnet Nordic Ace. Här nedan följer några länkar där ni kan läsa mer om vad som sker runt dem och hur nu flera går samman för att göra sitt yttersta med gemensam kraft slå tillbaka mot dem och försöka stämma dem.


Läs här i denna blogg Scaber nestor om några av oss som drabbats av Ace samt hur ni kan på bästa sätt ta tag i det med hjälp av jurist. Nedan följer samma uppgifter för kontaktpersoner som finns för er drabbade.


Flera drabbade skrivet av;

Partille tidningen


JURISTJOUREN - här finns hjälp att få, tveka inte att kontakta dem de är väl insatta i vad som sker kring Ace.


Men innan du kontaktar juristjouren vänd er till Angela, främst via mail, som agerar "spindel i nätet":

Angela Hultgren

antibluff@live.se
Mobil: 0708-42 39 21


För att lyckas med att gå emot Ace så hör av er till Angela som hjälper alla att driva detta och också vet vilka Ace är. Ju fler vi är desto starkare är vi!! Så tveka inte utan häng med oss alla i fighten mot Ace.


Av Yamilé Andreasson - 17 mars 2011 20:30

Fick detta som kommentar i en av mina inlägg om Ace On Line. Lägger upp det här till er alla som eventuellt vill ha hjälp och känner att nu får det vara nog med AoL och deras fasoner om att lura oss småföretagare. Kontakta nedanstående person och har ni mer frågor är ni välkomna att kontakta även mig.


"Hej,


Jag har också blivit drabbad av detta företag, som idag heter Nordicace.
Jag blev, mer eller mindre, tvingad att skriva under avtalet och faxa tillbaka det. Jag bad t.o.m om att få fundera till dagen efter, men de sade nej. Då bad jag att åtminstone få prata med min man, men det gick inte det heller...


Samma dag som jag skrev under avtalet så faxade jag över två fax, där jag avsade mig avtalet...


Igår tog jag kontakt med Juristjouren, och en person där vill gärna hjälpa oss som har blivit drabbade! Men, det är då viktigt att vi alla går ihop så att vi kan göra en "stor" anmälan.


Kontakta mig omedelbart om ni vill vara med!"


Vänliga hälsningar
Angela Hultgren
afhultgren@telia.com

Ovido - Quiz & Flashcards