Alla inlägg under maj 2013

Av Yamilé Andreasson - 20 maj 2013 09:45

Blivit en hel del intervjuer och nu kommer första. ;)

Här kan ni lyssna till en del av intervjun som gjordes förra veckan och en längre version kommer senare idag.


http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=5539070

Av Yamilé Andreasson - 18 maj 2013 20:13

Så var det äntligen dags att förberedda sig och hojta till att den 25:e maj 2013 så är det dags för mig, Yamilé Andreasson, att signera i butik min debutroman - När jag ser dig. =)


Så himla kul!  Ser verkligen fram emot det. Hittills har det gått bra med boken efter knappa 3 veckor ute på marknaden. Fin kritik. Intervjuer i både tidning och radio som kommer ut i nästa vecka och även kommit ut innan boken hade release.


Så för er som är intresserade och inte bor så långt att ni vill resa så signerar jag min bok inför mors dag den 25:e maj på Bokia i Varberg. Välkomna dit! Jag finns där från kl 11.00 fram till 15.00 då butiken stänger.


För er som inte kan komma till signeringen den dagen men ändå vill ha boken så finns den att köpa hos bl.a CDON

http://cdon.se/b%c3%b6cker/andreasson%2c_yamil%c3%a9/n%c3%a4r_jag_ser_dig-23551066


För fler ställen att köpa boken ifrån kan ni besöka min boks blogg där ni kan följa allt som sker kring den på:

http://narjagserdig.wordpress.com/


Ha det så gott i värmen!

Av Yamilé Andreasson - 11 maj 2013 21:38

Härlig känsla när man håller sig egna bok i handen. :) Det har snart gått en vecka sen den kom ut och i den vevan har jag hunnit skicka iväg flera signerade böcker och även fått uppleva boken i flera butiker i kretsarna. Känslan är obeskrivligt underbar!


Till er som vill följa allt kring min debutroma "När jag ser dig" så tipsar jag att kika in på bokens blogg:

http://narjagserdig.wordpress.com


Den 25 maj så kommer jag befinna mig i Bokia i Varberg från kl 11.00 för att signera min debutroman inför morsdag! Så har ni inte redan beställt boken så passa på att ta er dit ;)


Ha det så gott!

Ovido - Quiz & Flashcards