Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Ace On Line - Blufföretaget fortsätter!!!

Av Yamilé Andreasson - 11 mars 2009 08:55

Ja, så var de igång igen dessa Ace On Line som man redan blivit av med. Nu kommer mer krav trots överens kommelse att man inte längre har med varann att göra. Tydligen spelar det ingen roll hur man vrider och vänder på skiten och de utlovar att göra för sen är de där igen.


Så irriterad över detta. Hoppas det löser sig under dagen annars så är det dags igen att slå till hårt och röra om i grytan. Man tycker de borde begrippa att det inte är lönande att bete sig såhär och jag som har över 40 sidor av bevis på hur de jobbar dessutom borde ge dem en eftertänkare, men inte då.


Att det alltid ska finnas idioter överallt som tror de styr och härskar och kan gå över alla regler och lagar som finns. Så trött på alla dessa människor. *Suck*!



 
 
Ingen bild

Sylla

2 juni 2009 19:36

Glömde att säga tack för att du har skrivit om AOL det har gett mig kraft till att fortsätta att strida mot dessa inkompetenta nonchalanta snorvalpar. Jag ska lämna besked till AOL om vi ska gå till rätten eller ej. Vet inte riktigt hur jag ska gå till väga än :( Måste ha en bra jurist... Hoppas att du har lugn och ro från dem nu.

 
Bjork

Bjork

15 februari 2011 19:46

Hej jag har blivet lurad av dom.har betalat en faktura.i går skrev jag huppsägnings brev till dom.funderar på att inte betal nästa faktura från dom.Hur ska jag göra???

http://15/2-2011

Yamilé Andreasson

15 februari 2011 20:08

De kommer säkert skicka dig ett inkassokrav. Mitt råd är att skaffa en jurist som kan hjälpa dig att stoppa dem, att de sköter allt ppaersarbete utan att du har direkt kontakt med AOL. Jag fick hjälp av jurister på Hewal som satte stopp för dem. Så länge man strider fakturorna och avtalet så säger lagen att de inte kan skicka dig till kronofogden. Skickar de dig dit är det bara att berätta vad som pågår för dem och då dras anmälan tillbaka nämligen. Men mitt bästa råd, skaffa en jurist, även om det kan kosta lite är det värt varje öre för att bli fri, och se till att spara allt som har med AOL som bevis. Lycka till!

 
Bjork

Bjork

23 februari 2011 17:49

Hej jag har varet hoss en jurist och partat å visat kontraktet.jag har sagt upp avtalet med dom och fått bekräftelse att jag är uppsagt från år 2
hopps dom låvar det.
mvh Anders

http://www.tranaswebben.se

Yamilé Andreasson

25 februari 2011 10:25

Hej!

Se till att din jurist får detta skriftligt av dem för då kan de inte ändra sig i det utlovade. Det är enda sättet för att vara säker på att de lämnar dig ifred. Sen om de efter tiden "råkar" skicka faktura med krav kan du referera till brevet de själva skrivit om det överrenskomna.
Tänk också på att om de inte fullföljt det ni kommit överens om i avtalet så har de brutit avtalet och med det har du enligt lag rätt att dra dig ur avtalet. Det kan din jurist hjälpa dig med.
Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yamilé Andreasson - 25 september 2013 12:42

Följ mig på ny blogg på nedan adress:   http://narjagserdig.wordpress.com   Glöm inte bokmässan som startar i Göteborg den 26 september. Jag finns på plats på IDUS förlag monter fredag den 27:e september 2013, kl 9.00-12.00. Signering av ...

Av Yamilé Andreasson - 20 maj 2013 09:45

Blivit en hel del intervjuer och nu kommer första. ;) Här kan ni lyssna till en del av intervjun som gjordes förra veckan och en längre version kommer senare idag.   http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=5539070 ...

Av Yamilé Andreasson - 18 maj 2013 20:13

Så var det äntligen dags att förberedda sig och hojta till att den 25:e maj 2013 så är det dags för mig, Yamilé Andreasson, att signera i butik min debutroman - När jag ser dig. =) Så himla kul!  Ser verkligen fram emot det. Hittills har det gåt...

Av Yamilé Andreasson - 11 maj 2013 21:38

Härlig känsla när man håller sig egna bok i handen. :) Det har snart gått en vecka sen den kom ut och i den vevan har jag hunnit skicka iväg flera signerade böcker och även fått uppleva boken i flera butiker i kretsarna. Känslan är obeskrivligt under...

Av Yamilé Andreasson - 27 april 2013 10:53

Var längesen jag skrev i min blogg. Haft så mycket annat för mig att just skriva i den inte varit det som varit viktigast. Men nu känns det som att det är på sin plats att skriva lite.   En av de saker som är mest roligt att berätta just nu är at...

Ovido - Quiz & Flashcards